lunes, 16 de enero de 2023

Runaway. Aurora. Traducción

I was listenin' to the oceanI saw a face in the sandBut when I picked it upThen it vanished away from my hands, dah
I had a dream, I was sevenClimbin' my way in a treeI saw a piece of HeavenWaitin' in patience for me, dah
And I was runnin' far awayWould I run off the world someday?Nobody knows, nobody knowsAnd I was dancing in the rainI felt alive and I can't complain
But no, take me homeTake me home where I belongI can't take it anymore
I was painting a pictureThe picture was a painting of youAnd for a moment I thought you were hereBut then again, it wasn't true, dah
And all this time I have been lyin'Oh, lyin' in secret to myselfI've been putting sorrow on the farthest place on my shelfLa-di-da
And I was runnin' far awayWould I run off the world someday?Nobody knows, nobody knowsAnd I was dancing in the rainI felt alive and I can't complain
But no, take me homeTake me home where I belongI got no other place to goNo, take me homeTake me home where I belongI got no other place to goNo, take me homeTake me home where I belongI can't take it anymore
But I kept runnin' for a soft place to fallAnd I kept runnin' for a soft place to fallAnd I kept runnin' for a soft place to fallAnd I kept runnin' for a soft place to fall
And I was runnin' far awayWould I run off the world someday?
But no, take me homeTake me home where I belongI got no other place to goNo, take me homeTake me home where I belongI got no other place to go
No, take me home, home where I belong, no, noNo, take me home, home where I belong, oh, oh, ohNo, take me home, home where I belong, no, noNo, take me home, home where I belongI can't take it anymore

Traducción: Huir
 
Estaba escuchando el océano
Vi una cara en la arena
Pero cuando la recogí
Luego desapareció de mis manos

Tuve un sueño, tenia 7 años
Escalando mi camino en un árbol
Vi un pedazo de cielo
Esperándome con paciencia, dah

Y estaba corriendo lejos
Huiré del mundo algún día?
Nadie sabe, nadie sabe
Y estaba bailando bajo la lluvia
Me sentí vivo y no me puedo quejar

Pero no, llévame a casa
Llévame a casa donde pertenezco
No lo soporto más

Estaba pintando un cuadro
El cuadro era una pintura tuya
Y por un momento pensé que estabas aquí
Pero, de nuevo, no era cierto, dah

Y todo este tiempo estuve mintiendo
Oh, mintiéndome a mi mismo en secreto
Estuve poniendo la tristeza en el lugar mas lejano de mi estante
La-di-la

Y estaba corriendo lejos
Huiré del mundo algún día?
Nadie sabe, nadie sabe
Y estaba bailando bajo la lluvia
Me sentí vivo y no me puedo quejar

Pero no, llévame a casa
Llévame a casa donde pertenezco
No tengo otro lugar a donde ir
No, llévame a casa
Llévame a casa donde pertenezco
No tengo otro lugar a donde ir
No, llévame a casa
Llévame a casa donde pertenezco
No lo soporto más

Pero seguí corriendo para un lugar suave donde caer
Y seguí corriendo para un lugar suave donde caer
Y seguí corriendo para un lugar suave donde caer
Y seguí corriendo para un lugar suave donde caer

Y estaba corriendo lejos
Huiré del mundo algún día?

Pero no, llévame a casa
Llévame a casa donde pertenezco
No tengo otro lugar a donde ir
No, llévame a casa
Llévame a casa donde pertenezco
No tengo otro lugar a donde ir

No, llévame a casa, la casa donde pertenezco, no, no
No, llévame a casa, la casa donde pertenezco, oh, oh, oh
No, llévame a casa, la casa donde pertenezco, no, no
No, llévame a casa, la casa donde pertenezco
No lo soporto más

No hay comentarios: